Loading...

اخبار

رپورتاژ آگهی: سامانه جامع مدیریت منابع 2000 - پاسخی جامع به نیاز های شما

نوشته شده در : 2015/11/21 - 00:00
سامانه مدیریت منابع تحت وب 2000 (ERP) با در نظر گرفتن همه بخش های سازمانی، شما را در مدیریت این بخش ها به شیوه ای جدید، منحصر به فرد و همچنین دوری از پیچیدگی های غیر ضروری یاری می نماید.

 

 

چرا سامانه جامع مدیریت منابع 2000 ؟

 

این سامانه نتیجه سال ها تجربه ی مدیران موفق و تخصص گروهی خبره در حوزه تحلیل نیازها و پیاده سازی امکانات سازمانی است

این سامانه مشکل پیچیدگی را که از دیدگاه مدیران سازمانی، معضل اصلی سیستم هایی اینچنینی می باشد را به بهترین شکل ممکن مدیریت نموده است

این سامانه در کنار کمک به گزینش نیروهای کارامد، امکان توانمند سازی کارکنان را از طریق بهینه ترین روش ها برنامه ریزی می کند

و

(جهت کسب اطلاعات بیشتری از امکانات ارائه شده توسط این سامانه با کارشناسان ما در تماس باشید)

 

 

سامانه جامع مدیریت منابع 2000 در یک نگاه

 

حسابداری   مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
حسابداری       مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
ماژول حسابداری 2000 دارای رابط کاربری ساده و کاربر پسند است، علاوه بر این تمام نیاز های مالی شما را برآورده خواهد کرد، همچنین با دارا بودن گزارشات نموداری به صورت لحظه ای شما را از آخرین تغییرات آگاه می سازد.   CRM 2000 میتواند با ذخیره، پردازش اطلاعات و همچنین امکان ارتباط خودکار با مشتریان از طریق SMS و EMAIL شما را در حفظ و گسترش آنها کمک نماید.
     
مدیریت نیروی انسانی (HR)   گردش کار
 
سیستم جامع اتوماسیون 2000 این قابلیت را به شما میدهد تا در هر لحظه فعالیت کارمندان خود را رصد نمایید و همچنین با در اختیار داشتن ماژول ورود و خروج از ساعات دقیق رفت و آمد کارمندان خود باخبر شوید.   WORK FLOW 2000 این امکان را به شما میدهد تا کلیه وظایف سازمانی کارمندان را ثبت و بر نحوه انجام آن نظارت نمایید.

جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی به وبسایت 80002000 مراجعه فرمایید.

 
دسته : رپورتاژ آگهی منبع : 2000 ERP بازدید : 2623

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!